חמותה עשתה בייביסיטר לתאומים שלה – ואז היא ראתה את המצלמה הנסתרת…

בייביסיטר יכולה להיות אופציה מצוינת כאשר אתם צריכים מישהו שיטפל בילד שלכם בזמן שאתם לא יכולים להיות שם בשבילו. זאת לא תמיד משימה פשוטה למצוא את האדם המתאים לעבודה החשובה הזו, לכן בד”כ אנו נעדיף קרוב משפחה, אדם שאנחנו מכירים וסומכים עליו לשמור על הילדים המתוקים שלנו. לכן, מה יותר נפלא מאמא או חמותך שתתייצב למשימה? אבל בסיפור הזה ההפתעה הייתה גדולה , ההורים התקינו אפילו מצלמה נסתרת, שתראה להם את האמת שהם כל כך פחדו ממנה.

הבייביסיטר

beautiful-grandmother-knitting-a-yarn-
Photo by cottonbro studio: pexels.com

זו הייתה הפעם הראשונה, שהסבתא הזו לקחה על עצמה את תפקיד המטפלת לנכדיה האהובים. הימים שבהם היא גידלה את הילדים שלה עצמה חלפו כבר מזמן, ולכן היא נאלצה ללמוד את הכל מההתחלה. וזה היה ברור מהרגע הראשון…

מצד שני האמא של התאומים חששה מחמותה עד כדי כך שהתקינה מצלמה נסתרת בביתה!

ההורים ידעו היטב שהבטיחות והרווחה של ילדם היא בעלת חשיבות עליונה. הם תמיד סמכו על האינסטינקטים שלהם ונקטו פעולה מתאימה כדי להבטיח שהם נמצאים בסביבה בטוחה ומטפחת, אבל לזה הם ממש לא ציפו.

מערכת יחסים מורכבת

- Advertisement -

camera
love-matters.net

סוזן, בת ה-29, לא הסתדרה כל כך טוב עם אמו של בעלה, וזאת למרות שהן הכירו אחת את השניה שנים רבות, למעשה מאז שהאישה הצעירה הייתה בקשר עם הבן שלה – מימי התיכון. הבעיה הייתה שהסבתא תמיד ניסתה לפקד על בני הזוג. ולא רק זה, היא גם הייתה ביקורתית מאוד כלפי החברים שלהם, וקשה היה להוציא ממנה מילה טובה.

כפי שניתן להבין, לאם הצעירה לא היה קל להשאיר את התינוקות שלה לבד עם חמותה. מסיבה זו בדיוק היא החליטה להתקין מצלמות נסתרות בנקודות שונות ברחבי הבית. ומה שהמצלמות צילמו… תכף תבינו.